Shop Mobile More Submit  Join Login
Szkolny aniolek by Kazuren Szkolny aniolek by Kazuren
Trzeba wykorzystywać zastępstwa w bibliotece : D

Fajna historia wiąże się z tym 'rysunkiem'.
Wiecie, ja najpierw rysuję samo ciało, a potem dorysowuję ciuchy (tak mi jest łatwiej), no więc oczywiście koło mnie zebrała się grupka chłopaków X'D Nie dali rady namówić mnie, żebym zostawiła ją bez ubrań, więc zażyczyli sobie chociaż miniówkę - no to sukienka już jest. Potem jeden mnie męczył, żebym narysowała skrzydła, drugi włosy na ramieniu (dużo ich tam nie ma, ale jednak |D) i tak ten rysuneczek powstał.
Tylko Marcel wymyślił, że kolano jest za mało "seksowne" X''''D

Jakby ktoś nie miał kiedyś weny, to moi zboczeni koledzy na pewno pomogą :D


Tak dawno nic nie dodawałam ;__; Przepraszam, że męczę Was ostatnio takimi beznadziejnymi pracami. Obiecuję, że w ten weekend dodam Art Trade, a potem wezmę się za komiks. A jeśli nie... To będzie znaczyło, że umarłam.



EDIT: Jednak dałam to do scrapsów. Nie jest godne mojej galerii xD
Add a Comment:
 
:iconvolvesi:
Volvesi Featured By Owner Mar 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Marcel się nie zna, kolana są najbardziej seksowne (xD). Ja nie rysuję na zastępstwach, bo boję się co by klasa z moim rysunkiem zrobiła ;_;
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Mój chciała koleżanka pomazać i pociąć nożyczkami ;__;
Reply
:iconloveparrots:
LoveParrots Featured By Owner Mar 16, 2013
Zboczeni koledzy, eh, skąd ja to znam :P Ostatnio napadła mnie tęsknota za wakacjami i malowałam moje postaci w krótkich spódniczkach i krótkich bluzkach no i strojach kąpielowych. Oczywiście moi kochani koledzy jak zauważyli to zaczęli się przypieprzać... Prosili nawet, żeby narysować te postaci bez ubrań... :P
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Mi nawet proponowali, żebym tam z tyłu narysowała faceta leżącego na łóżku... xDD
Reply
:iconloveparrots:
LoveParrots Featured By Owner Mar 16, 2013
U mnie też ktoś coś takiego proponował xD Ah, bo to zboczeńcy są i tyle xD
Reply
:iconardvark665:
ArdVark665 Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist General Artist
Co ten Marcel (kimkolwiek jest) pierdzieli? Kolano je szekszi! :iconirapeitplz
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki |D
Reply
:iconardvark665:
ArdVark665 Featured By Owner Mar 17, 2013  Hobbyist General Artist
Proszę :3
Reply
:iconardvark665:
ArdVark665 Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist General Artist
*:iconirapeitplz:
Reply
:iconcynamonowa365:
Cynamonowa365 Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Że niby to jest beznadziejne?
Nie żartuj, to jest piękne! *.*
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki ;D
Reply
:iconcrystal466:
Crystal466 Featured By Owner Mar 16, 2013
Obrazek śliczny ^^
Zboczeńce w klasie? Skąd ja to znam... U mnie na WDŻ-cie jak nauczycielka zapowiedziała ''pokazywanie w grupach scenek rodzinnych'', to im tylko jedno w głowie bo oni uważają, że tylko TO rodzina robi T^T
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
My musieliśmy napisać na kartkach, o czym chcemy gadać. Chyba wiadomo, co napisali ;__;
I dzięki : D
Reply
:iconlimonkaaa:
Limonkaaa Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
To wcale nie jest beznadziejne. Mi się podoba. :dummy:
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki :dummy:
Reply
:iconnarivii:
Narivii Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist General Artist
Ładny aniołek c:
Ah te chłopaki ;_;
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki c:
A no ;_;
Reply
:iconnarivii:
Narivii Featured By Owner Mar 17, 2013  Hobbyist General Artist
nie ma za co :*
Jak dzieci ;_;
Reply
:iconbrzoza88:
Brzoza88 Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Świetna historia, a obrazek "sekszi" xDDD
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki xD
Reply
:iconokryla:
Okryla Featured By Owner Mar 15, 2013
Powiedz Marcelowi, że kolano jest mega seksowne X"D
A tak ogólnie to super ^^
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
MÓWIŁAM! 8D
Dzięki ^^
Reply
:iconterakasve:
Terakasve Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Why so shy? Hahah :) Nie, no praca... Nie podoba mi się. Za mało sexu.

Nie dobra ^^ Żartuje. czekam na kolor jeśli będzie to będzie more than awesome.
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki : D Tego raczej nie zamierzam już kolorować. Nie chcę mi się xD
Reply
:iconterakasve:
Terakasve Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
A może chociaż oczka? Proszęęęęęęę
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Nie no, jak już całe ołówkiem zrobiłam, to nie będę już mieszać.
Reply
:iconterakasve:
Terakasve Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
BUuu :(
Reply
:iconpatelka-eli:
patelka-Eli Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist
Czytam "Szklany aniołek", a myślę: "SZKLANY ANIOŁ? ŁOHOHOHOH", potem patrzę, a tu "Szkolny Aniołek" ;_;

Jakie Ty cuda robisz w szkole. Głowa mała. ._. Ja rysuję patyczaki, które rzygają krwią, zabijają się, wietrzą sobie oczy, zjadają wnętrzności... ;________________________;

Ładniusie ;_;
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki ;-;
Ja tam lubię krew i zjadanie wnętrzności ;__;
Reply
:iconxtora:
xTora Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
Moja klasa też jest zboczona, więc to znam x D
Bardzo mi się podoba, choć jest mało widoczny :<
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
No wiem, skaner mi ołówek zżera :< Dzięki (:
Reply
:iconmajwilk:
MajWilk Featured By Owner Mar 15, 2013
Beznadziejne... fajny żart, haha! Beznadziejne to są moje rysunki ._. A to je arcydzieło! :D
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dziękuję ;D
Reply
:iconseledinn:
Seledinn Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist General Artist
Śliczna jest *-*
Teraz to każdy chłopak jest zboczony |D
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki :3
Ta dzisiejsza młodzież X'D
Reply
:iconmokkalhogan:
MokkaLhogan Featured By Owner Mar 15, 2013
Ależ śliczna :3
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki ;3
Reply
:iconoliwoczka:
oliwoczka Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Tóż to anielica w miniówce jest sekszowna x"D


Błędy zamierzone "="
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięęękiii... xD
Reply
:iconoliwoczka:
oliwoczka Featured By Owner Mar 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:)
Reply
:iconkochamkociaki:
KochamKociaki Featured By Owner Mar 15, 2013  Student
śliczna ... poprostu masz ode mnie favka ^^
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki :3
Reply
:iconkochamkociaki:
KochamKociaki Featured By Owner Mar 15, 2013  Student
nmzc :3
Reply
:iconflomixi:
Flomixi Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Beznadziejne? To jest śliczne! A ja mam dziwny sposób rysowania. Najpierw rysuję trochę włosów, dodaję głowę, dokańczam włosy, rysuję ciało i na sam koniec twarz.
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki : D
Reply
:iconflomixi:
Flomixi Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Nie ma za co.
Reply
:iconpartyzant18:
Partyzant18 Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ja tam zaczynam od twarzy a reszta idzie już potem sama. Na szczęście zboczuchy ode mnie z klasy nie wtrącają mi się w rysowanie. A tak ogólnie ładniutka anielica.
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Dzięki c;
Reply
:iconayumikaima:
AyumiKaima Featured By Owner Mar 14, 2013
Haha, też tak mam,ze jak rysuję, to chłopacy podchodzą i coś gadają. Pominę, że zazwyczaj ich najczęstszym tekstem jest "większe cycki~!" XD
A to kolano jest wystarczająco seksowne .3.
Reply
:iconkazuren:
Kazuren Featured By Owner Mar 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Mi tam gadali "większy dekolt!" i "krótsza sukienka!" XD
Oj dziękuję |'D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 864 × 1280




Details

Submitted on
March 14, 2013
Image Size
393 KB
Resolution
864×1280
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
929
Favourites
31 (who?)
Comments
71
Downloads
2
×